Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2007 18:17 - Из изминалите дни...
Автор: danistar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1600 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 15.07.2007 00:52


Вчерашният ден просто не може да бъде описан. В последните 3 дни имам чувството ,че хубавите и лошите неща се случват едно след друго...или по- точно едно ВЪРХУ друго.

Навярно ме е поел в обятията си онзи вятър J на случките.

Обичам да планувам нещата си, защото както не веднъж съм казвала, страх ме е от неочаквани неща. Предложението на Цвети вчера обаче ми хареса: “Хайде да отидем на поход до Седемте рилски езера”.

Сега в съзнанието ми се въртят само тези думи.

Изминалите дни преобърнаха направо всичко. Имам чувстото,че целият свят се е завъртял на обратно.

Всичко започна от събота вечер, когато си направихме пижамено парти  Цвети, Теди, Криси и аз. Липсваха само Вики, която е в Аляска и Ина/но тя почти бе с насJ/. Толкова игри, шоколад и смях на едно място!

В неделя сутринта се събудих толкова лека и ефирна... Бях сънувала! И сънят бе хубав!

В следващите на часове се озовах на едно място... не на тази земя-Етрополския манастир...колко тихо, спокойно и зелено. Пак бях най – малката. “Момиченце,момиченце...” само това слушах J 

image

Имах нужда от това отдалечаване...определено. В понеделник-заредена с огромна енергия и ... хм J усмивка, разбира се, посрещнах утрото.


Колко много мисли имам в себе си. Най-сладките предложения дойдоха тази седмица... Най-близкият ми приятел – колко ми липсва цяла година без да го съзнавам, ме срещна с голямата си усмивка и рече
J “На рожденият ми ден- аз и ти в Родопите.” Е може ли някой да устой?!  От колко време не се бяхме виждали... ех,тези нашите разходки. Винаги съм го обичала толкова много-най-прекрасното братче на света.

После предложението на Цвети за Рила... Господинът по литература пък- “Хайде да караме колела,че имаш да разказваш след изпита в петък /ох,този изпит!/”...

И колегите... само ме закачат-няма ли да пием по кафе  /е,сокче разбира се J/ .


На всичкото от горе се запознах с един,човек, когото познавам от 4 години . Какви магически неща могат да ти се случат за няколко дни само.


В работата
J толкова много народ...всички искат да учат при мене... ама те не ходят ли на почивка лятото тези хора J Дори ми се караха вчера, ама нищо. Само малко се ядосах. Но дъджът ми дойде много добре...


Днес, за първи път от близо месец, се качих на автобуса. Бях оставила Розичка в офиса, че снощи нали небето по плака малко... Почти бях забравила какво е. Определено обичам колелото си- докато карам- всичко от  изминалите мигове минава през мислите ми
J  Цвети ми пусна една песен /която не мога да спра да слушам/...попита ме дали ми харесва,а аз отговорих “ Чувството ,което изпитвам, докато я слишам,е същото като това да караш колело- свобода и безкрайност”

Чудя се “далечната планета” какво ли прави? Театърът ми липсва.

Не успях да подредя всичко... стана доста разхвърляно... но всъщност ... те лошите неща сякаш изобщо ги няма J

Една прекрасна седмица... даже не е свършила дори... има още дни. Е,кажете ми- как да не се усмихва човек!

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pilcho - Щастлива съм
12.07.2007 19:24
когато виждам други как умеят да се радват!
цитирай
2. danistar - :)
12.07.2007 19:46
важното е и ти да се радваш :) поздрави : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danistar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314426
Постинги: 61
Коментари: 277
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930