Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2008 12:05 - "Кожа и небе",миг...трепет
Автор: danistar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3279 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 25.02.2008 12:18


Много интересно. В последните дни не мога да позная себе си. Летя и не чувствам земята под себе си. Като в голямо празно пространство, над което се издига  само безкрайното небе. Нещата се случват без моята намеса, а аз се движа само на повърхността на прекрасната си лодка и виждам всичко....влизам във всичко. Като през водопади минават миговете ... и продължавам напред.
Вчера бях зрител. На "четвърти " ред на балкона... и се изненадвах на всяка подробност все едно бях за първи път Там... "Я,ама той ли играе?", "Какво говорят тези?"..."За това ли ставаше въпрос?"... Все повече се убеждавам колко силен е този образ ...Бях завладяна от някаква необяснимо приятна сила, която ме накара да съм там и след това. Не усещах стълбите под краката си .За колко много неща не сме се замисляли и не сме искали да знаем...и за които аз все още не искам да се замислям... 
Когато си взимах палтото от долу и вече си тръгвах...настъпи мигът и отнова трептене от шести клас, което ме бе завладяло миналата година по това време. Усетих как по тялото ми мина ток и въздуха навлезе много на вътре в гърдите ми. Той беше тук. Винаги ,когато съм на балкона, той е тук... Потвърждени на това... "НЕ СИ МИСЛИ ЗА НЕДОСТИЖИМИ НЕЩА"... След Мигът..всичко бе спокойно... сетих се за приятелката си, която винаги до сега е изпитвала същото към някоя телевизионна/филмова звезда... и аз за кратко последвах примера й / до някъде/... миналата година.  
След това хванах нежната ръка на любимото същество, което е с мене всеки миг, сгуших се в него... каква късметлиика съм, че го имам до себе си...


image
снимката е от capital.bg


Тагове:   кожа,   МиГ,   небе,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felicity - Пи, пи...
25.02.2008 14:50
пикличка *хихи*
Цупя ти се ПЪК:))
Днес да се усмихваш мноооого на Евгени:))
...
и все така щастлива:))
цитирай
2. danistar - ...
25.02.2008 22:06
Евгени... ама не днес :)
Гуш.. :)
цитирай
3. анонимен - veselina
07.05.2008 17:42
spektakala be6e super a Niki i Asen sa prosto nesravnimi Strahotni sa
цитирай
4. felicity - :)
07.05.2008 19:13
За няколко секунди реших, че Дани се е добрала до компютър и (слънчице):)) Ля ля, след малко ще разберем.
Аз 'що не съм го коментирала тоя спектакъл, не знам.
Може би, защото го смятам за посредствен. Харесвам, харесвам... хмм... Параскева харесвам, но голата Параскева ми е излишна... Харесвам, харесвам... гласа и мъжкия чар на Асен... е, сега... и разни други подробности:D...
Ники ми е изцяло противен, мамин златен... ъъъ, грешка, татин златен (хи-хи)...
Пиесата - средна работа, не е като да няма материал. Сценографията - въздържам се...
Двамцата сексимволи изпълват иначе празната сцена, това ме зарадва особено. А лежащ обикновено-гол-но-не-и-тук Ники ме напушваше на смях.
Може би ще го гледам отново... ако няма друго за гледане.

Усмивки на Дани и едно голяяяямо и миришещо на ягодки гууууууш от болното Теди.:))
цитирай
5. danistar - :)
10.05.2008 10:50
Веселина и Теди :)
На мене много ми хреса постановката :) Нещо дълбоко в мене се пробуди онази вечер и ме превърна в перце над света :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danistar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314301
Постинги: 61
Коментари: 277
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930