Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2008 21:56 - Днес
Автор: danistar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11022 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 08.02.2008 22:19


Днешният ден бе така нежелан от мен в последните няколко седмици. Сърцето ми се затваряше и не разбираше защо не иска душата ми този миг да идва. Изминалата нощ бе жестока. Бях неспокойна и доста не аз.
Не исках да отварям очи тази сутрин ,за да не минават минутите..
Но те минаваха... и бяха толкова прекрасни и изпълнени с нови преживявания.
Сутринта ми се обади секретарката на зам.-ректора, за да ми каже, че датата за повишителния ми е на 12.02.2008 /т.е. идният вторник/. Подадох молба в училище и се качих до библиотеката ,където успях да си взема една от новите книжки, които бяха донесли наскоро.После...тъй като ще ходя на повишителен и се нуждая от допълнителна литература , се изгубих в Ректората, търсейки библиотеката на Философския факултел...Бе едно дълго лутане из коридорите...където подарих толкова много усмивки, за да открия търсеното място.. И успях- библиотеката на Философския факултет ,заедно с тази на Историческия ,се намира в мазето :) в Южното крило... Това е едно прекрасно място, в което оставих сърцето си. Всички бяха така любезни и мили...
По пътя към театъра срещнах Деси ..хехе, колко много време бе минало от последния път, когато дойде да ни види ... Разменихме телефони и мнооого се смяхме. Стана ми толкова хубаво.
В театъра отново съзнах, че не парите са тези, заради който ходя всяка вечер. Толкова приказно е всичко там. Отново усещах онова вълшебно чувство, което ме спохождаше само там и ми даваше толкова много сила.
Всички ....и аз. Бях забравила какво е да си част от цяло.
Веселите неща бяха разсеяли страхът ми от настъпващата среща. Бях спокойна и отново аз.
Когато мигът настъпи... усещах само как се движа малко над земята и никой и нищо не можеше да бъде повече... Това, което видях, бе потвърждение на онзи сън, Днес четох, че в определени моменти разумът спира за почивка...тогава,какво усети сърцето ти като първо трептене,то е...независимо колко абсурдно изглежда. Интоицията ми напоследък е толкова силна,  че няма нещо, което да ме изненада в случващите се неща. Сякаш всичко е подредено... и аз само наблюдавам от страни.
Към вкъщи мислите ми се пилееха навсякъде. Лекият вятър отново напомни за себе си, а в маршрутката за пореден път се возих с онзи господин с бялото яке, с който всяка вечер пътищата ни се пресичат. Бяха нужни само двете ни усмивки, за да разбера...
"Хей,ти отново си тук" :)
Колко весело е да пътуваш тихо с познат без име.


                          image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felicity - как е тенът:)
08.02.2008 22:41
Само душа, без прегради... такава ме прави театърът...
Благодаря му.
Имам нужда да бъда... там.
цитирай
2. danistar - ...
08.02.2008 22:42
и всичко се случва... там...
само ние ...
цитирай
3. felicity - ...
08.02.2008 22:44
и всеки път е...
хубаво...
цитирай
4. danistar - ...
08.02.2008 22:45
необятно и силно :).. това само ние си го знаем :)
Едно голямо гуш за Теди... :)
цитирай
5. ema - :) Бях забравила колко хубаво пишеш...
13.02.2008 22:43
Теб също дълго те нямаше, но няма да се забравим, знам :) Прегръщам те, слънчице!
цитирай
6. danistar - :)
14.02.2008 11:59
Благодаря ти,Еми... Няма да се забравим...да. :)
Прегръдки:)
цитирай
7. piko1 - :)
18.02.2008 19:21
много красиво описваш деня си :)
цитирай
8. danistar - :)
19.02.2008 11:45
благодаря ти .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danistar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314348
Постинги: 61
Коментари: 277
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930