Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2008 22:36 - Последните дни... /моята мъничка страст/
Автор: danistar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2173 Коментари: 1 Гласове:
0



Може би нетипична...моя си страст... Онази, която те изгаря от вътре, но е по- различна ...някак не същата.
Последните дни имах възможност да бъде сама доста време. Момчето отиде в Англия да се бори "за честа" на България :) по хокей, а след завръщането му аз направих първите си стъпки в тази сфера :) .Весели дни. Гонихме се с топката из стаята и се смеехме.
Моята музика беше навсякъде тези мигове. Сърцето ми изтръпваше  и се превръщаше в мъничко мънистенце, което искаше да изчезне... 
Матео ми помогна много с училище. Написах почти всички теми с негова помощ... Колко интересни разговори водихме последните дни : 
" Matteo,voglio dire qualcosa,ma...non so come " 
- "Spiega mi" :)
И всички весели неща ставаха така... колко нови думи, колко много смях... 
"И моето мече се казва като тебе,Тео" /хаха/ Заради всички прекрасни мигове и заради всички моменти, в които съм губела ориентция /в езика исках да кажа :) /.
 Училището изпълваше наравно с музиката дните ми.
Последната задача от там бе  "Избери си дете", което не ми беше трудно - Саня бе моето момиче, а Анди -моето момче...
Саня бе "кривото", недоспало дете... което обича Пепеляшка и разказва много,  а Анди - срамежливко с книжка в ръка /добре, че съм гледала Маккуйн Светкавицата :) ,че едва ли щеше да разговаря и с мене/. Толкова прекрасни. Аз имах вълшебна гривна, която разказва приказки вечер... и всичко бе приказно.
...........


П.П. Има още толкова много приказки, които разказва сърцето ми.image





Тагове:   Моята,   Мъничка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felicity - Боже...
29.01.2008 00:16
Има ли по-усмихнати хора:))

ПП:Пепеляшка е любимата ми приказка:)
ПП2:Днес те нямаше.
ПП3:Красива история...
ПП4:Вече се шегувам:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danistar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314349
Постинги: 61
Коментари: 277
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930