Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2007 17:12 - ТЕАТЪР и още нещо...
Автор: danistar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4217 Коментари: 6 Гласове:
0



Колко объркано- щастливи дни :)
Не мога да спра да се смея... Онзи ден...всичко бе на обратно,дори ми се караха и аз се разплаках... времето хич не искаше и да чуе колко много задачи имам,вървеше си спокойно без да ми обръща внимание. Телефонът ми не спря да звъни...чудех се защо ми трябваше да му зареждам батерията  предната вечер...толкова тихо щеше да е без него.
Към 14 часа вече почти всичко бе останало зад гърба ми. Оставаше само едно....ТЕАТЪРЪТ... колко тичах надолу, усещах сърцето ми...ще изкочи.
Всякаш си бях  у дома. Усмихнах се....хаха..."Здравейте всички"... Как миришеше на театър... исках да видя салона...тогава най -силно усетих всичко-отново бях тук и "тук" бе в мене.
Чувствах се  се като дете...смях и толкова щастие...стълбите-толкова много ,колкото си бяха и преди. Сложих ръка на парапета и заподскачах нагоре ...като да литна. Представих си всичко... премиера...много цветя...толкова усмивки и... тогава го видях -салона с целия си блясък-колко интересен бе... бяха го облекли в нови дрехи и той се смееше за мене. Разни познати и непознати лица се разхождаха по сцената...  лампи и кабелчета се разнасяха навсякъде...  Директорите ми се усмихнаха ,а аз не можех да повярвам- ама то лятото наистина мина бързо :)



 



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - :)))
18.09.2007 19:23
Прекрасно описваш емоциите си в театъра... :)
Ти да не би да играеш в някоя пиеса?

Поздрави :)*
цитирай
2. felicity - аааааааааа:))
18.09.2007 22:17
Театъъъъъъъъъъъъъъъър:)))Оправили са салона, а?:))Юпииийй.....октомври тичам към "Сълзата"(о, "Рибарски свади" ще има ли отново...)Усмивкиииииии!!!:))))

пп:Днес видях Евгени и съм на 7-мото небе:))
цитирай
3. danistar - хаха :) Теди,
19.09.2007 16:42
Мдааа...знаеш ли колко е интересен сега :)
Мисля че ще има пак "Рибарски свади " :) и ще се смеем пак :) Хаха :)
А "Плажът" гледала ли си :) хихи...малко слънце в мрачен ден :) -2 октомври ,19 часа :)
цитирай
4. danistar - Криси :)
19.09.2007 16:46
нееее :) ,но много ,много си обичам театъра... това е една...ммм....много силна емоция :) Кино?Мне :) няма нищо общо :) много по-вълнуващо е :)
цитирай
5. felicity - смааааааааааайл:))))))))))))
19.09.2007 21:32
'баси кефа, честно.....ще има хазнаааааааа....:D....
"Плажът" - още не съм, но многото положителни отзиви ме карат да го видя, пък и Христо и Филип - ааааааа:))
Така....очаквам да споделиш с какво се занимаваш в театъра(убийствено любопитство ме ядее...:))...ох...да ме вземат за разпоредителка някъде...ще си умра от кеф:))...О, и снимки на салончето ако имаш, покажи:))...

Усмивки!:P
цитирай
6. danistar - Хехе :)
20.09.2007 09:20
Тедиии ;) Ела да гледаш "Плажът " :) ,че да се смеем :) и да се радваме заедно :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danistar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314352
Постинги: 61
Коментари: 277
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930