Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2007 21:45 - Най-ценния живот- моя собствен...
Автор: danistar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3475 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 28.06.2007 15:42


image
Докато се прибирах с колелото, си мислех разни неща.Минах през Борисовата градина покрай езерцето- зная че това е любимо място на един слънчев човек,който познавам от скоро...искаше ми се да я видя :) и да покараме колела двете...но не беше там.
Вчера отново чух онова определение,което много хора са ми давали "необикновен човек". Изречението "До сега не съм срещал човек като тебе" стана често срещано трептение покрай ушите ми.
НЕ разбирам значението на думите обаче- необикновен?!
Защото се смея ли, защото искам да полетя ли, защото обичам да ходя "боса в парка"... защото днешният ден /въпреки всички лоши неща, които се случват/ за мен е прекрасен ? Защото искам всеки ден да свети слънце?! Това ли е да си "необикновен"? Да обичаш живота, земята и всяко създадено нещо на нея? Странно... 
Харесвам животът си такъв, какъвто е. А той е всичко онова, което усещам, мисля и чувствам. 
Преди седмица влязох в един магазин... била съм там преди 3 години... не исках нищо да купя-това бе магазин:) изпълнен с мили спомени и единственото нещо, което исках да кажа на този човек там вътре бе, че има много хубаво колело... на следващия ден му занесох сладки... той се усмихна "Ама как,ама защо, има ли повод"... Поводът бе :) че бях много щастлива :) че познавам още един човек,който се е докоснал до някой,който обичам-най-светлият човек :) Ина :) моята най-добра приятелка:)... Животът е толкова прекрасен :) че дори и най-неприятните думи не биха го почернили. 
Да, днес беше горешо,много горещо дори-почти не усещах въздуха да минава през гърдите ми :) Но едва ли ...само това  бе днешния ден :)?

Другите думи /под формата на въпрос/ : "Не те ли е страх да караш колело в София? ". Става ми много смешно , когато ме попитат. От какво да ме е страх :) Че някоя кола ща ме блъсне, защото днешните шофьори се мислят за все по- могъщи ? :) Аз зная това- днес никой не се съобразява с околните и това е много тъжно... Но от едно известно време /близо 3 години/  разбрах, че човек живее днес :) в тези секунди :) след 5 минутки вече може и да няма нищо :) Ето защо усещането да караш колело / и то по-конкретно Розичка :) / е много по-силно от страха, който изпитват повечето хора от движението в София. Съвсем искрено ще кажа- завиждам на русенци :) за възможността да карат колела.... :) навсякъде,където си пожелаят...и да ги паркират /да има място къде :) /.





Тагове:   моя,   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Непозната....:)
26.06.2007 07:28
Знаеш ли, макар и да не се познаваме, ще ти призная една тайна.:) Малко ти завиждам. Благородно разбира се. Ти си огромна щастливка! Блогът ти е безкрайно слънчев и спокоен и излъчва толкова много радост, любов и доброта! Обзалагам се, че си страхотен магнит за хората, както си и за мен в определени моменти, въпреки че скоро попаднах на теб!:)
Запази лъчезарната си усмивка и огромното си желание да черпиш от цветовете на живота с пълни шепи, защото хората като теб са малко, но са адски ценни за бъдещето на това наше човечество!!!
Поздрави и пожелания за много късмет и още повече поводи за радост!
цитирай
2. ema - Ти наистина си сладурче :)
26.06.2007 08:47
И хубаво пишеш, докосващо!
Сигурна съм, че живота е сега, в тези секунди и дано целия ти ден е само от щастливи секунди!
цитирай
3. deninosht - ти сега си под небесната дъга!:)
26.06.2007 10:23
защото днешният ден /въпреки всички лоши неща, които се случват/ за мен е прекрасен ? Защото искам всеки ден да свети слънце?!
....................................................
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=48965&mode=thread&order=0&thold=0
цитирай
4. danistar - :)
26.06.2007 10:28
да,това съм го чела :)
цитирай
5. eldorado07 - Хубаво е да си влюбена и романтично ...
26.06.2007 18:00
Хубаво е да си влюбена и романтично настроена, но в София наиистина много шофьори карат дрогирани или добре почерпени, процентът им е много голям, особено вечерта, те няма и да те забележат на пътя...
цитирай
6. ellinor - Сърдечни и топло
26.06.2007 21:55
заглавие и много вярно между впрочем. Радва ме твоят различен поглед вперен в малките неща от живота, често незабелижими за мнозината, но за тези, които ги виждат те ги даряват с много прекрасни мигове, много радост и топлина!
Бъди все така слънчево момиче :)
цитирай
7. анонимен - Защо необикновенa?
29.06.2007 13:32
Защото си усмихната, позитивно настроена, романтичка...поне аз така те виждам и с голяма усмивка чета блога ти...
Продължавай да въртиш педалите и да носиш радост на хората:))
Щастие!:)

felicity
цитирай
8. iveta73 - Здравей Дани!
05.07.2007 17:17
Бог наистина те е дарил с тази душевна ,,необикновенност''.И аз намирам в теб сходни черти като моите.И на мен много хора ми казват, че съм прекалено доверчива , скромна, позволявам на по- нахалните да имат предимство пред мен, но това съм аз,такава ме промени Бог.
цитирай
9. danistar - :)
06.07.2007 08:50
Здравей , Иве:)Навярно винаги си била такава-доверчива и скромна .Защо казваш "такава ме промени Бог"?
цитирай
10. iveta73 - :):):)
06.07.2007 14:57
Здравей!Ами така казвам,защото до преди може би около 9- 10 години бях съвсем по- различна.Промени ме едно обстоятелство за което не му е място да ,,говоря''.И от тогава повярвах , че има наистина Бог .
Поздрав най-сърдечен:)
цитирай
11. danistar - :)
06.07.2007 14:59
Винаги го е имало,Иве:) Дори като се случват лоши неща :) Поздрави :) До скоро:)
Много усмивки:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danistar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314284
Постинги: 61
Коментари: 277
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930